2014. március 2., vasárnap

36. fejezet (Utolsó rész második fele, BEFEJEZÉS)



Minho tekintetéről lesütöttem a szememet, és lassan bólogattam. Nagy sóhajjal léptem be a hálónkba, ahol Jonghyun ült nekem háttal az ágyon, fejét fogva.
- Jonghyun… - szóltam halkan, és leültem a szobában lévő kis fotelbe, onnan már profil nézetből figyelve komoly, megtört arcát.
- Ne hagyj el, Key… - motyogta rekedtes, reményvesztett hanggal, majd vöröslő szemeivel rám nézett, melyekben ismét kezdtek felgyűlni a könnyek. – Meg... Megjavítunk mindent, ugye?
Mit tegyek… Mit csináljak most?
„Ugye tudod, hogy nem maradhattok együtt?” – csengtek fülemben Minho legutóbbi szavai.
Szeretnék együtt lenni vele egyáltalán?
Szeretem még őt egyáltalán?
Elmémbe belehasított minden vele töltött emlékem, ami hozzá és az iránta érzett szerelmemhez köthető. A nap, mikor először megláttam, a pillanat, mikor megtudtam hogy egy csapatba válogatnak… kis csapatunk kitartó, sokszor gyötrelmes momentumai, kemény munkájának csodálata, alázata és kitartása, melyet mindig is roppantul tiszteltem benne. Kis eszetlen, bohó viccei, érzelmi kitörései. A pillanat, mikor először hajtotta a vállamra a fejét miközben elsírta magát… első komolyabb vitánk, és békülésünk. A fanservice momentumok, melyek annyira összezavarták elmémet, és sajgó szívem pulzálásának érzése a mellkasomban, mely azt sugallta, örökké csak vágyakozni fogok iránta. A féltékenység égetése elmémben, mikor megláttam a barátnőjével.
 A buli, ahol először csókolóztunk… ahol minden a feje tetejére fordult. Az érzés és a gondolat, hogy végre reményem lehet abban, hogy az álmom, melyet akkor teljesen másmilyennek képzeltem el, valóra válhat.
A telefonfülkében lejátszódott momentum, mely lelkemnek egyik legboldogabb pillanata volt.
Az, mikor megjelent a hotelem szobájában, és rávett életem legnagyobb hülyeségére, melyet elkövethettem.
És nem utolsó sorban a bódult, elkábult, mégis önfeledten boldog napok melyeket vele töltöttem.
Szép volt. Szép lett volna.
De nem így, nem azokként az emberekként, akik mi vagyunk.
A fotelben ülve tombolt bennem minden érzés. A szívem és az agyam heves csatát vívott egymással, arcomon patakként folytak le a könnyek. Kezeimet tördelve fogalmam sem volt, mit mondhatnék most Jonghyunnak. Már percek teltek el a kérdése óta, tekintete nem emelődött le rólam. Úgy éreztem, addig fog engem szuggerálni, amíg azt nem mondom, amit ő szeretne hallani.
Tudtam hogy mit szeretne hallani, de arról fogalmam sem volt, hogy én mit szeretnék.
Azt viszont tudtam, mi a helyes.
- Még menthető, ugye Key? – kérdezte újra, és szemében immár megjelentek a kétségbeesés első szikrái.
Már épp kezdett volna az elmém győzni, de ez a tekintet felbőszítette a szívemet, és kezdtem megőrülni ettől az egésztől. Rettenetesen sajnáltam Jonghyunt, fogalmam sem volt, hogy akarom-e én még egyáltalán ezt, vagy ha vége lesz, mi lesz ezek után? És ha nem lesz vége, hogy kivitelezhető egyáltalán? Bármit választottam, nem láttam a kiutat, nem láttam a jövőt, hogy mi lehet a vége. Egyszerűen mindenhol csak zsákutcákba ütköztem.
Emlékezz arra, mi volt, mikor legutoljára a szívedre hallgattál, Key.
Megszólalt az elmém.
Szeretem?          
Szeretném én őt?
Sosem gondoltam volna, hogy valaha megkérdőjeleződik bennem ez a dolog. Öt éve töretlen szerelmet érzek iránta, és most, hogy beteljesült a vágyam, mégis valami nem úgy sült el, ahogyan én azt mindig is elképzeltem.
Mintha kitisztult volna előttem minden, és megvilágosodtam volna. Mintha lehullott volna a lepel arról a bizonyos dologról, melynek a felfedésére öt éve epekedtem, és valami sokkal, de sokkal szebbet képzeltem volna el, mint ami valójában rejtőzött ott. Most rá kellett hogy jöjjek, ez az igazság.
Ez Jonghyun. Egy megtört, szeretetéhes ember, akinek szüksége van arra, hogy törődjenek vele, istápolják, és kiemeljék innét egy teljesen más világba. Egy gyenge jellem, akinek egy angyal kell, aki a szárnyai alá veszi őt bármikor, bárhol.
Én nem voltam az az ember, akire neki szüksége volt, bármennyire is ezt hitte… és ő sem az az ember volt, akire nekem igazán szükségem van.
Sosem hittem volna, hogy ő valójában ilyen. Az iránta érzett rajongásom és szerelmem olyan tulajdonságokkal ruházta fel őt, amelyek nem is léteznek, és elrejtette azokat a dolgokat, amelyek most, hogy tudom milyen vele lenni, előbuktak, és ordítanak róla.
Hogy alakulhatott így…?
- Key, válaszolj… - csuklott el a hangja.
- Nem, Jonghyun. Nem menthető. – hullottak ki ajkaim közül a szavak, és miután kimondtam őket, képtelen voltam végignézni reakcióját. Azonnal elpillantottam róla, arcomat kezeimbe temettem, és hagytam, hogy eluralkodjon rajtam a zokogás.
Így lesz helyes.
Nem láttam őt, de akaratlanul is hallottam Jonghyun zokogó hangját. Egy percre sem tudtam volna ránézni, mert úgy éreztem, belehalnék.
Rettenetesen éreztem magam, amiért így megbántom őt.  A szívem összefacsaródott belülről, és saját szavaim gondolataimban való visszhangzásakor minden egyes ismétlődés után egy újabb kaszabolódás ejtődött rajta. Az elmém csak komótosan helyeselt tettemre.
De akármennyire fáj az igazság… egyszerűen… nincs más út. Nincsen, és kész.
Mi lesz ezután…?
Semmi sem lesz már a régi. 

**

Jonghyun rettenetesen megtört. Szinte egy szót sem szólt hozzám azóta, és nem csak hozzám, de úgy egyébként – bárkihez. Talán még azt is lehetne mondani, hogy egyfajta depresszióba esett.
Ezt természetesen a cégnél is észrevették, és csak győzünk magyarázkodni, hogy mitől is ilyen ő, hiszen semmit nem tudtak az egészről. Persze nem rúgtak bennünket ki, mivel túl nagy profitot jelentettünk számukra, azonban azt a fejmosást, amelyet kaptunk, azt nem kívánom senkinek. Bár Jonghyunt még ez sem érdekelte – ahogyan bármi más sem.
Onew és a többiek is rengetegszer próbáltak vele beszélni, de mind hiába. Azonban szerencsére valahogy a kamerák előtt és a színpadon mindig sikerült felhúznia azt az álarcot, amivel a rajongók semmit sem vettek észre az egészből. Egyedül ez volt az igazolás arra, hogy még talán nem őrült meg teljesen , és nem esett teljes letargiába. Kissé olyan volt, mint egy robot, amely már csak erre képes: dolgozni.
A történtek nem csak Jonghyunra hatottak, hanem a többiekre is, és persze, főleg rám. Az egykor valóban ragyogó SHINee-ra most ráült egy ronda, hatalmas, szürke gomolyfelhő, mely szinte minden ragyogásától megfosztotta. A kamerák előtti töretlen mosoly és viccelődés a korábbi igazság helyett már mind csak színjáték volt. 

És hogy én mit érzek? Hogyhogy ilyen könnyedén „túlléptem” az egészen, míg Jonghyun csak gyötrődik? Hogy múlhatott el egy ilyen erős szerelem, amely bennem élt?



Úgy, hogy nem múlt el.

A szívem mélyén még mindig szerettem Jonghyunt. Akárhányszor ránéztem, még mindig meggyúlt az a kis láng a lelkemben, amely egykor egy egész erdőtűz volt. Kisebb volt, megtört, de égett. És akár kicsi, akár nagy, a tűz ugyanúgy tűz marad, és ugyanúgy éget.
Ami pedig még fontosabb: egy apró láng is bármikor megnőhet egy újabb erdőtűzzé.
Én azonban ettől óvakodtam. Nem mertem visszaidézni magamban semmiféle érzést, amitől ez megtörténhet, és amitől újra beleszeretek úgy, mint régen. Bármi, ami ezt előidézhette bennem, az elől csak egészen egyszerűen…

menekültem.


------


[Kedves olvasóim! Nagyon, nagyon, nagyonnnagyonnagyon szépen köszönöm, hogy ilyen hűségesen olvastátok a Runawayt, és sok sok hozzászólást, minősítést kaptam hozzá, melyekből tanulhattam és ihletet meríthettem. Mérhetetlenül hálás vagyok nektek!!!
Nagyon szívesen olvasnék tőletek egy utolsó, összefoglaló véleményt a fici egészéről. :)
Bár sokan szerettetek volna happy endet, sajnálom, ha valakinek csalódást okoztam a szomorú véggel!]

7 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEEEE T_________________T ÉN EZT NEM BÍROM!!!!! Nem akartam h ilyen vége legyen.....bár a címből sejteni lehetett h vmi ilyen lesz..
    Na de az egész nagyon tetszett hihetetlenül jól írsz :-) Remélem fogsz meg JongKeyt írni ^^

    VálaszTörlés
  2. Kitty bevallom őszintén, hogy nagyon megsirattál, patakokban folynak a könnyeim (és természetesen az összes kis nyuszi sír). Őszintén szólva sejtettem, hogy ez lesz a vége, de akkor is nagyon szíven ütött. Úgy érzem, hogy Key jól döntött végülis. És a végén az újabb menekülés metaforát belecsempésztél. Imádom! *-* Köszönöm, hogy megírtad! <3

    VálaszTörlés
  3. Én nem sírtam, viszont meglepődtem, de nem a fejleményeken. Tudom, hogy tegnap kiborultam a legújabb fordulaton, de eléggé várható volt, hogy ez lesz a vége, igazából az előző rész után fura is lett volna, hogy ha nem szakítással zárul.
    Ami engem meglepett - és lenyűgözött - az a cím és a történet kapcsolata, ami ebben az utolsó részben teljesedett ki. Rengeteg formában megjelenik a menekülés - érzelmileg és fizikailag is -, és mind a szerelem miatt érzett félelemből fakad. Viszont ennél az utolsó résznél csavarintottál rajta egyet, és a szerelemtől való félelem és menekülés lett a domináns érzelem. Nagyon tetszik, hogy így alakítottad a cselekményt, és tény, hogy gonosz húzás volt a szereplőkkel szemben (bár ebben a témában én inkább jobb, ha befogom a szám xD), de irodalmilag nagyon szép keretet és jelentéstartalmat adott neki.
    Szeretem ezt a történetet, és szeretni is fogom :) ♥ És furcsán fog hangozni, de jó, hogy nem folytatod - én még azon ritka emberek közé tartozom, akik nincsenek megveszve azért, hogy mindent folytassanak (akár regényről vagy filmről van szó). Én jobban szeretem a kerek, egész történeteket, és ez olyan. Nagyon örülök, hogy olvashattam, sok izgalmas percet adott nekem ez a fiction. ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia! ^_^ már az elejétôl kezdve olvasom a ficet, de nem írtan eddig, nem is tudom miért :) nagyon tetszett a ficet és bár nekem Minho az ultimatem, egy cseppet se zavart, hogy ilyen viselkedédi stílust adtál neki az elején.....imádtam a történetet, azt, hogy a legelejétől, a kezdetektől milyen események és fordulatok voltak benne. Viszont a vége lett a legjobb...kiszámíthatatlan...ez tetszett :) nem szeretem a kiszámítható, monoton ficeket, úgyhogy le a kalappal előtted :) igaz hogy JongKey az egyik kedvenc párosom, de mégis nagyon tetszett a vége :) köszönöm, hogy egy újabb csodás fanficet olvashattam ^_^

    VálaszTörlés
  5. Ááá, ez annyira jól sikerült. Csak most találtam rá erre a sztorira, így egyben tudtam elolvasni. Nem is kell mondanom, hogy seperc alatt végeztem vele. :) Annyira lekötött az elejétől a végéig. Tetszett a befejezés, bár erre a kijelentésemre a Jongkey shipper fangirl oldalam visít és toporzékol, de akkor is így van. Mondjuk azért is tudom viszonylag könnyen venni az ilyen befejezéseket (persze miután jól kibőgtem magam), mert Key a biasom, szóval ha egy történet úgy végződik, hogy Kibum-nak jól lesz, vagy az ő érdekét szolgálja, még ha szomorú is, akkor el tudom fogadni. Bár azt nem tűröm, ha valaki a gyönyörű dívámat bántja, ami miatt sűrűn elnézést kell kérnem virtuálisan Jonghyun-tól, mert bizonyára sokat csuklik, amikor olyan sztorit olvasok, ahol megbántja az én Kibummie-mat.
    Na mindegy. Egyszóval nagyon-nagyon odáig voltam ezért a történetért. Ezer köszönet és hála érte.
    Egyébként eszméletlen jól írsz. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nemrégiben álltam neki a történetnek és sajnálom, hogy csak most akadtam rá - de jobb később, mint soha^^
    Imádtam az egész történetet, az elejétől a végéig. Különösen tetszett az első pár rész, amikor a SHINee debüt korszakáról írtál - az annyira élethű volt. Teljesen odáig voltam meg vissza, és el tudom képzelni, hogy a valóságban is így zajlott minden.
    Aztán fokozódott minden, jöttek a bonyodalmak.... Bevallom, Minhot rettenetesen utáltam, amiért így viselkedett, de a történet végén mégis meg tudtam neki bocsátani. Szerintem ő valahogy érezte, hogy ez lesz a vége, és ettől próbálta óvni Keyt...
    Taemint nagyon szerettem. Tetszett, hogy fiatal kora ellenére nem ítélte el Jongkeyt, és hogy Key bátran megnyílhatott előtte. Onew meg... egyszerűen csak leaderhez méltóan viselkedett.^^
    Jonghyun és Key... Amikor kiderült, hogy Jonghyun volt a supermennek öltözött srác,hát én azt hittem, hülyét kapok xD Komolyan nem számítottam rá, és annyira lesokkolt. Aztán Jonghyun is fokozatosan beleszeretett Keybe, és örültem, hogy ez nem egyik napról a másikra ment, hanem hosszú időbe telt. És mikor végre egymásra találtak... *-* Főleg amikor a telefonfülkében csókolóztak *-* Én annyira boldog voltam, még a szemem is bekönnyezett*-* Azt hittem, ez egy happy end történet lesz, de nem. És noha kissé bántam is, hogy nem így alakult, a végén sikeresen végigbőgtem. Úgy sajnáltam őket T_T Jonghyunt azért, mert nem is tudta magáról, hogy meleg, és végülis Key ébresztette rá erre, és ezek után mégsem lehetnek együtt... És Keyt azért, mert hosszú éveken keresztül szerette Jonghyunt és mint kiderült, mégsem olyan ember, akinek hitte.... Annyira... annyira szívfacsaró ez az érzés T_T Komolyan nem tudok mit hozzáfűzni T_T
    Egyébként tényleg jól belefűzted a menekülést az egész történetbe, ezért minden elismerésem a tiéd^^
    Köszönöm, hogy elolvashattam a történeted, nagyszerű lett és imádtam^^ <3

    VálaszTörlés
  7. Először is kezdeném azzal, hogy a mai nap találtam rá a blogra és néhány óra alatt végig olvastam az egészet. Ami a leginkább megfogott, az a fogalmazás és az érzelmek leírása. Tehetséged az bőven van, ebben biztos vagyok. :)
    Rátérve a történetre, nagyon imádtam, a legjobb amit valaha olvastam *-* A kedvenc párosaim egyike Jongkey, ez alap:D nagyon megfogott az eleje, miután elkezdtem olvasni, nem tudtam abbahagyni. A többiek már leírták az érzéseim és gondolataim, szóval még annyit tennék hozzá, hogy köszönöm amiért megírtd a fanfictiont, imádtam *-* végig környeztem a végét, pedig én igen ritkán reagálok így bármire.. :D

    VálaszTörlés