2014. január 13., hétfő

28. fejezet

Egy darabig még vártam Jonghyun válaszára, de semmi. Kissé aggódtam, vajon minden oké-e, de gondoltam biztos csak a telefonja romlott el, vagy nem jó a telefonszolgáltatónknál valami, így bár sokat agyaltam, a fáradtság hamar elnyomott, és elaludtam.
Reggel, mikor felkeltem, az volt az első, hogy megnéztem a telefonomat. Elmosolyodtam, mert egy SMS-t mutatott, Jonghyuntól.
Azonban a mosolyom az arcomra fagyott, szemeim pedig kikerekedtek, mikor megláttam, hogy mit tartalmaz az üzenet.
„Utánad jövök Japánba.”
Azonnal tárcsázni kezdtem Jonghyun számát.
- Halló? – vette fel a telefont.
- Halló? Miket írsz te itt nekem? Utánam jössz? De hát minek?! Mi folyik itt, Jonghyun? Miért nem válaszoltál tegnap nekem?
- Hát… Akadt egy kis… probléma.
- Milyen probléma? – a szívem hevesen kezdett el kalapálni, és eluralkodott rajtam az aggodalom.
- Figyelj… találkozzunk, elmondom személyesen. Melyik hotelban vagy?
- Csak azt ne mondd, hogy már itt vagy Japánban…!! - csaptam a homlokomra a tenyeremet.
- De itt vagyok, és sürgősen beszélnünk kell Kibummie.
- De... de hát így mi lesz a többiekkel, meg a programjaitokkal?! Amúgy is, miért kellett ilyen hirtelen ide jönnöd? Mondd már hogy mi van!! – El nem tudtam képzelni, hogy miről van szó. Minden hülyeség eszembe jutott már…
- Ezt személyesen kell, hosszú ahhoz, hogy telefonon elmondjam. Melyik hotelban vagy?
- Ah… a Shinjuku Prince-ben… 152-es szoba. – Fel alá kezdtem el idegesen járkálni a szobában. -Mikorra érsz ide? Nekem pár órán belül próbálnom kell, úgyhogy siess!
- Fél óra taxival, úgyhogy mindjárt ott vagyok.
- Jó.. szia. – köszöntem el aggodalmas hangon. A telefont leejtettem a kezemből az ágyra, és leültem. Nagyon aggódtam, főleg hogy egy árva támpontot se mondott Jonghyun, amiből tudhatnám, milyen jellegű egyáltalán az a bizonyos probléma. Alig bírtam ki azt a fél órát, amíg ide nem ért.
A kopogtatás után rohantam az ajtóhoz.
- Mondd már, mi van!! – rontottam rá hirtelen, ahogy kinyitottam az ajtót. Ahogy közelebb léptem hozzá, megcsapott finom parfümjének illata, és miután levette a napszemüvegjét, megláttam a nagy, fekete szemeit, melyeknek látványa izgatottságom ellenére is megdobogtatta a szívemet.
- Szia, Key-ssi. – mosolyodott el ő is halványan személyem láttán, azonban láttam rajta, hogy ő is ideges. Kicsit megbántam hogy így rátörtem, így gyorsan megöleltem.
- Kérlek mondd, hogy mi van, már nagyon aggódom! – mondtam, majd elengedtem, mire ő bejött, és becsuktam utána az ajtót. Leült az ágyamra, én pedig mellé.
Nagy sóhajjal kezdte el a mondanivalóját.
- A többiek… megtudták.
Megállt bennem az ütő, a szám nyitva maradt.
- …MI? – pislogtam sűrűen rá.
Jonghyun csak lassúakat bólogatott felém, én pedig a hajamba túrtam.
Na jó… Ettől… ettől féltem. Miközben azon gondolkoztam Jonghyunra várva, hogy vajon mi lehet az a bizonyos probléma, bizony fellángolt bennem a gyanú az iránt, hogy ez lesz az. És rettenetesen féltem tőle.
De sajnos beigazolódott.
- Istenem… – vágtam fájdalmas képet, és Jonghyun mellkasára borultam, aki egyik kezét a fejemre tette. Hatalmas, gondterhelt sóhajt leheltem ingjébe. – De… de mégis, hogyan?
- Az a helyzet, hogy… az én hibám. Én hülye, rossz helyre küldtem el a választ az SMSedre… méghozzá nem is akárkinek… Minhonak.
Ezt nem hiszem el. PONT neki??!
A szemeim kikerekedtek, és felegyenesedtem Jonghyun mellkasáról.
- És mondd csak, mi volt abban az SMSben?! – kérdeztem tőle, rámeresztve a tekintetemet.
- Hát… - vakarta meg a feje hátulját Jonghyun, miközben elővette a telefonját. Megmutatta a bizonyos üzenetet, én pedig megint csak rá néztem, lefagyott tekintettel.
- Hogy lehetsz ennyire balfék, Jonghyun??! Jézusom! – szóltam ingerülten, és felálltam az ágyról. Fel-alá járkáltam, csípőre tett kézzel.
- Kibum-ah, most őszintén, szerinted sohasem derült volna ki?... Vagy… vagy talán te nem is gondolod, hogy egyáltalán van köztünk bármi? – éreztem a hangjában a bántódottságot, mire rögtön odafordultam hozzá, és az iménti ingerültségem iránta azonnal alábbhagyott.
- Te most viccelsz, ugye? – ültem le mellé. – Amióta veled vagyok… azóta vagyok a legboldogabb. – mosolyodtam halványan el, miközben a kezére tettem a sajátomat. - De… de az biztos, hogy ha közöltük volna, akkor nem ÍGY!
- Tök mindegy hogyan közöljük, az eredmény ugyanaz. – ráncolta a szemöldökét, és a falat bámulta. – Nem fogják elfogadni.
- Miért, mit mondott Minho, mikor meglátta? – kérdeztem baj-jóslóan.
- Első dolga volt, hogy elmondta a többieknek, majd közölte, hogy a főnökkel is tudatni kell az igazságot. És ha én nem teszem meg, akkor majd ő.
 - A szemét… - sziszegtem a fogam alatt, és beleütöttem az ágyba az egyik öklömmel. Ez nagyon, nagyon nem jelentett jót… nem hogy nekünk, de mindenkinek. A probléma súlyára rágondolva a feszültség hatalmas gombócként jelent meg a torkomban. – És most akkor mi van? Már elmondta, vagy mi? Mi van most otthon?
- Én úgy jöttem el, hogy azt hazudtam, az SM-be megyek. Ez volt tegnap este, nos, valószínű azóta már rájöttek hogy nem oda mentem, mivel nem vagyok otthon… reggelre vagy tíz nem fogadott hívásom volt tőlük. Még jó hogy a mai napon nem volt semmilyen programunk a táncpróbán kívül, így nem jelent különösebb gondot hogy nem vagyok ott, de holnap interjú és fotózás.
- Akkor holnap vissza mész, és mindent elintézel.
- Nem. – szólalt meg hirtelen, mire rákaptam a tekintetemet.
- Tessék?
- Innentől semmi sem lesz a régi. – mondta határozottan, majd mindkét kezével megfogta az enyémet, és közelről a szemeimbe nézett. – Kibum… szökjünk meg.
Na jó, ez nem komplett.
- Jonghyun, ne hülyéskedj már, ez nem játék! Itt most minden kockán forog-
- Én komolyan beszélek. – mondta továbbra is szuggerálva a tekintetemet a fekete szempárjával, és teljesen komoly arccal. Én értetlenül néztem rá, és kezdtem elhinni, hogy tényleg a fejébe vett valamit. Látszott rajta az elszántság, és a magabiztosság.
- Nem tehetjük meg. – mondtam halkan, némi lemondással a hangomban. Annyira jó lett volna tényleg elmenekülni minden elől, ami itt várt ezek után minket… minden támadás, minden felelősség, minden gyűlölködő, utálkozó pillantás és mondat elől, amit ezek után fogunk kapni. De mivel ez nem egy tündérmese, és nem csak rólunk van szó, képtelenség volt. Tényleg.
- De meg fogjuk tenni. Már megvettem a repülőjegyet Londonba.
...
MI??

6 megjegyzés:

  1. OMFG!!!azt hittem jobban kiakad Key de örülök h viszonylag nyugis maradt :-) Jjong 0.0 azért ilyen tervvel csak így előállni...merész :-D
    Hamar a kövit mert kíváncsi vagyok ^^

    VálaszTörlés
  2. Nyu, nem tudok mást olvasni angolon. Palli palli az írással, ügyi vagy ^^ A másik JongKey blogodat tegnap matelon fejeztem be és azt is nagyon szerettem. c:

    VálaszTörlés
  3. na hát ha elmennek akkor abból tényleg nagy balhé lesz..... folytasd hamar ^^

    VálaszTörlés
  4. W T F ?
    Jonghyun, bazdmeg, mit csinálsz? :'D Beteg ez az ember, nem normális, de imádom. Mennyire szeretheti Kibumot, mindent eldobna érte *-* Oké, hülyeséget készül csinálni, és nem tudom, hogy akarom-e, hogy sikerüljön neki, inkább húzok a nem felé, mert belegondolni is borzasztó, hogy ezzel örökre tönkretenné a csapatot T_T Igazából... így belegondolva inkább abban bízom, hogy időben "elkapják" őket, és nem derül ki, hogy mi volt az eredeti céljuk, aztán valahogy rendeződik a dolog. De mivel a történet címe "Runaway"... .____. Gyanítom, hogy végül tényleg eljutnak Londonig~ De ott meg felismerik őket O_o Jaj fiúk, gyertek hozzám, itt a kutya nem ismer titeket rajtam kívül, élhettek boldogan :3 *-*

    VálaszTörlés
  5. Oké... WTF hajnali 4:38 én meg itt fekszem és olvasok és nem bírok magamhoz térni.. hát ez valami nagyon kész. IMÁDOM Jonghyunt. Meg Keyt. Meg Minho kapja be a faszomat így szép magyarosan. :D
    Taemin egy isten, Onew meg mennyire édes kis cuncivezér. ^^

    Nem egyszer fordult elő, hgy bemutattam a monitornak Minhonak címezve egy ilyen kurvaanyádhülyeretek megszólalással megspékelve.

    Na szóval... most nem is tudom, mit mondjak, a hatásod alá kerültem. Én még NEM olvastam jó Jongkeyt, jó mondjuk eleve nem szerettem eddig shippelni őket... szóval, Keyt mindig annyira nagyon feminimre formálták, hogy gusztustalan volt, Jong meg a mindentudó, irányító magabiztos férfi volt. És annyira örültem, hogy te felhagytál ezekkel a jegyekkel és alkottál valami újat, mert jóég a Jongkey együtt baszott jó. :D

    Mégmég gyorsan mert válaszokat akarok, úristen, nagyon imádom. :D

    VálaszTörlés
  6. WTF? Heeeeeeeeeeee?! Mi a frsncot művelsz édes Jonghyunom!? Nagyon cuki vagy meg minden, hogy így szereted, de ne csinálj már hülyeséget! Key szólj már rá! Fanok mindenhol vannak, nehogy azt higgyék már, hogy nem kapják el őket! Amúgy Via szavain most gondolkodtam el, mert eddig valóban úgy értelmeztem a címet, hogy azért runaway mert Key menekül az érzései előtt, ez volt az elején. Most viszont újabb menekülés metaforaként tudom ezt értelmezni. Key érzelmi menekülése után, Jonghyun féle felelősség előli menekülést tapasztalok, amely valós értelemben is egy szökésnek felel meg. Csodálatos hogy ennyi féle képpen lehet értelmezni a címet, ezért imádlak Kitti. Na de gyorsan folytatást mert meghalok a kíváncsiságtól.

    VálaszTörlés